Martin Garrix, Armin van Buuren, Afrojack en Tiësto tijdens ADE in DJ Hotel 538

DJ Hotel 538 in NH Barbizon Palace opent woensdag 14 oktober

AMSTERDAM - 1 OKTOBER 2015
Op woensdag 14 oktober openen Radio 538 en NH Barbizon Palace de deuren van DJ Hotel 538. Tijdens het Amsterdam Dance Event, van 14 tot en met 17 oktober, geeft Radio 538 luisteraars de kans om in DJ Hotel 538 te overnachten en aanwezig te zijn bij exclusieve showcases van Radio 538 dj’s Martin Garrix, Armin van Buuren, Tiësto en Afrojack. De tickets voor deze showcases zijn exclusief te winnen via Radio 538.

In DJ Hotel 538 vinden niet alleen deze exclusieve showcases plaats. Radio 538 zendt vanuit de DJ Hotel 538 Bar van woensdag tot en met zondag live programma's uit. Uiteraard schuiven toonaangevende dj's aan tijdens de programma's om een set te draaien. Daarnaast zijn de jocks van Radio 538, waaronder Coen en Sander, Menno de Boer, Dennis Ruyer, Daniel en Ivo en Barry Paf, zelf aan het werk in het hotel. Ze checken de gasten van DJ Hotel 538 in, shaken de cocktails achter de bar en serveren de winnaars een anti-katerontbijt op bed.

Vanaf maandag 5 oktober kunnen luisteraars van Radio 538 de hele week kaarten winnen voor deze exclusieve live showcases van hun favoriete dj's, welke plaats vinden in de DJ Hotel 538 Club. Deze club wordt speciaal gebouwd in de 15e eeuwse St. Olofskapel die onderdeel is van het hotel. De winnaars maken tevens kans op een overnachting in het vijfsterren DJ Hotel 538 (NH Barbizon Palace), inclusief diner en ontbijt, een meet & greet met de dj van die avond, toegang tot ADE evenementen en een digitale DAB+ radio.

DJ Hotel 538
NH Barbizon Palace, Prins Hendrikkade te Amsterdam

Line-up
Woensdag 14 oktober: Martin Garrix
Donderdag 15 oktober: Armin van Buuren
Vrijdag 16 oktober:
Tiësto
Zaterdag 17 oktober:
Afrojack

Live uitzendingen vanuit DJ Hotel 538
Woensdag 14 oktober 2015:
16:00 - 19:00: De Coen & Sander Show
19:00 - 21:00: Trending Tracks
21:00 - 00:00: De Avondploeg

Donderdag 15 oktober 2015:
16:00 - 19:00: De Coen & Sander Show
19:00 - 21:00: Trending Tracks
21:00 - 00:00: De Avondploeg

Vrijdag 16 oktober 2015:
18:00 - 21:00: Frank & Vrijdag Show
21:00 - 00:00: The Global Dance Chart

Zaterdag 17 oktober 2015:
18:00 - 20:00: Weekend Vibe
20:00 - 23:00: 538Dance Department

Over NH Hotels

NH Hotel Group is beursgenoteerd in Spanje met bijna 400 hotels in 30 landen in Europa, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Onder de NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de NH Collection flagship hotels, de nhow designhotels en de Hesperia vakantieresorts. Wereldwijd staan meer dan 20.000 medewerkers dag en nacht klaar om de beste service tegen de beste prijs te leveren voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten. De hotels van NH Hotel Group zijn bekroond met de Zoover Award voor Beste Hotelketen in 2014, 2015 en 2016. Kijk voor meer informatie op www.nh-hotels.com en www.nh-collection.com.

NH Hotel Group is listed on the IBEX 35 stock exchange of Madrid and has nearly 400 hotels in 30 countries in Europe, Africa and North- and South-America. The portfolio of the NH Hotel Group includes the 3- and 4- star urban NH Hotels, the NH Collection flagship hotels, the nhow designhotels and the Hesperia holiday resorts. Worldwide more than 20.000 employees work day and night to deliver the best service for the best price to the 16 million guests the hotel chain welcomes yearly. The hotels of NH Hotel Group have been rewarded with the Zoover Award for Best Hotel Chain in 2014, 2015 and 2016. For more information, visit www.nh-hotels.com and www.nh-collection.com.