157214 nhh header persbericht 010f31 large 1424767847

Atlantic Beach officieel geopend aan strand van Kijkduin

Zomerse sferen op het gloednieuwe terras van NH Atlantic Den Haag

209145  f1b0750 6a4bc4 large 1463587920

DEN HAAG - 30 MEI 2016 - Hotelbezoekers, toeristen en badgasten kunnen deze zomer in Kijkduin terecht op een nieuwe en bijzondere plek. Atlantic Beach, het nieuwe restaurant en terras van NH Atlantic Den Haag, opende dit weekend de deuren tijdens Kijkduin Sunrise, de officiële opening van het badseizoen. Gelegen aan de boulevard en direct naast de strandopgang van Kijkduin biedt Atlantic Beach een sfeervolle en moderne oase met een subliem uitzicht op zee, waar gasten kunnen kiezen uit een menu van zomerse gerechten en cocktails. Het zonneterras  is dagelijks geopend van 11:00 uur tot middernacht.

Atlantic Beach is ontstaan vanuit de wens om de bezoekers van Kijkduin een vernieuwende en moderne plek te bieden. In samenwerking met L'Exception Lenselink ontwikkelde NH Hotel Group het concept van Atlantic Beach, waar genieten en gezelligheid voor toeristen en locals hand in hand gaat.

"Atlantic Beach is de ideale uitvalsbasis voor een ontspannen dagje zon, zee en strand. Ons concept en aantrekkelijke menu zorgen ervoor dat gasten zich meteen thuis voelen en lekker kunnen ontspannen, zeker in combinatie met onze hotelfaciliteiten en programmering van muziek en events."

Sander Creemers - Hotel Director NH Atlantic Den Haag.

Gastronomie

Gasten van Atlantic Beach kunnen dagelijks genieten van een uitgebreide lunch-, borrel- en dinerkaart, waarop lokale specialiteiten en zomerse gerechten de hoofdrol spelen. Door de samenwerking met L'Exception Lenselink mag ook een kaart met goede wijnen en cocktails niet ontbreken. Atlantic Beach organiseert regelmatig evenementen op het terras, waaronder cocktail workshops en optredens van lokale dj's en performers.

Inspiratie voor het concept van Atlantic Beach kwam onder andere uit de Zuid-Afrikaanse wijngebieden. Deze inspiratie is terug te zien in onder andere de speciale Atlantic Beach Picknick Baskets, die gevuld zijn met premium bites en gekoelde wijnen voor een picknick in de tuin van het hotel of op het strand.

Atlantic Beach aan het Deltaplein in Kijkduin is dagelijks geopend van 11:00 uur tot middernacht, zowel in de zomermaanden als in het naseizoen. Voor meer informatie en reserveringen kunnen bezoekers terecht op www.atlanticbeach.nl.

211309 atlantic%20beach%20%20 %20social%20pics%20 %2017 0b9a8b large 1464608298

Foto: het team van Atlantic Beach onder leiding van Hotel Director Sander Creemers (midden)

Over NH Hotels

NH Hotel Group is beursgenoteerd in Spanje met bijna 400 hotels in 30 landen in Europa, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Onder de NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de NH Collection flagship hotels, de nhow designhotels en de Hesperia vakantieresorts. Wereldwijd staan meer dan 20.000 medewerkers dag en nacht klaar om de beste service tegen de beste prijs te leveren voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten. De hotels van NH Hotel Group zijn bekroond met de Zoover Award voor Beste Hotelketen in 2014, 2015 en 2016. Kijk voor meer informatie op www.nh-hotels.com en www.nh-collection.com.

NH Hotel Group is listed on the IBEX 35 stock exchange of Madrid and has nearly 400 hotels in 30 countries in Europe, Africa and North- and South-America. The portfolio of the NH Hotel Group includes the 3- and 4- star urban NH Hotels, the NH Collection flagship hotels, the nhow designhotels and the Hesperia holiday resorts. Worldwide more than 20.000 employees work day and night to deliver the best service for the best price to the 16 million guests the hotel chain welcomes yearly. The hotels of NH Hotel Group have been rewarded with the Zoover Award for Best Hotel Chain in 2014, 2015 and 2016. For more information, visit www.nh-hotels.com and www.nh-collection.com.