NH Den Haag verwelkomt Holland Hal

Meeting- en eventruimtes WTC The Hague per heden geëxploiteerd door NH Hotels

215659 nh%20den%20haag%20 %20facade%20by%20night 245be2 large 1467115106

DEN HAAG - 12 JULI 2016 - NH Den Haag heeft haar vergader- en evenementencapaciteit fors uitgebreid. In het onlangs verbouwde WTC The Hague is het hotel nu de exploitant van onder meer de 520 m2-tellende Holland Hal, die plaats biedt aan 500 gasten in theateropstelling. Hiermee biedt het hotel nu in totaal dertien multifunctionele ruimtes voor meetings, events, congressen en seminars, waarbij de gasten gebruik kunnen maken van alle overige faciliteiten van het hotel en het WTC. NH Den Haag groeit hiermee uit tot één van de grootste vergaderhotels van de Hofstad.

De multifunctionele Holland Hal is een volledig flexibele ruimte van 520 m2 en een hoogte van 6,5 meter. De hal ligt direct op straatniveau en de plafondhoge ramen zorgen voor natuurlijk daglicht. Door de hoogte van de hal en de mogelijkheid om twaalf additionele ruimtes te betrekken, is de Holland Hal te gebruiken voor bijzondere events, zoals productlanceringen, evenementen en meerdaagse congressen. NH Den Haag biedt daarnaast de mogelijkheid om ieder event culinair te omlijsten.

Hotel Director Gerard van der Haagen legt uit waarom de uitbreiding van zijn capaciteit zo welkom is: "We merken al geruime tijd dat de vraag naar bijzondere meeting- en eventruimtes met hoogstaande faciliteiten in Den Haag groeit. Als viersterrenhotel hebben wij alle benodigde expertise en mogelijkheden in huis om van ieder evenement een memorabel evenement te maken, zowel voor de gasten als voor de organisatoren. We hebben nu de middelen in handen om aan de vraag te kunnen voldoen."

Over NH Den Haag

NH Den Haag telt 205 modern ingerichte kamers en een ruim restaurant op de eerste verdieping. Gasten van NH Den Haag kunnen gebruik maken van de onder het pand gelegen parkeerfaciliteiten, de directe OV-verbindingen voor de deur en kunnen genieten van de NH Hotels 'Brilliant Basics', zoals gratis Wi-Fi, comfortabele kamers en het bekende NH Breakfast. Na een grootschalige verbouwing en herindeling is het WTC-complex een ontmoetingsplek geworden voor zowel zakelijke gasten en ondernemers als ook buurtbewoners.

NH Den Haag is onderdeel van NH Hotels, dat in 2016 voor het derde jaar op rij door de Nederlandse consument werd verkozen tot 'Beste Hotelketen van Nederland' tijdens de Zoover Awards.

Over NH Hotels

NH Hotel Group is beursgenoteerd in Spanje met bijna 400 hotels in 30 landen in Europa, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Onder de NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de NH Collection flagship hotels, de nhow designhotels en de Hesperia vakantieresorts. Wereldwijd staan meer dan 20.000 medewerkers dag en nacht klaar om de beste service tegen de beste prijs te leveren voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten. De hotels van NH Hotel Group zijn bekroond met de Zoover Award voor Beste Hotelketen in 2014, 2015 en 2016. Kijk voor meer informatie op www.nh-hotels.com en www.nh-collection.com.

NH Hotel Group is listed on the IBEX 35 stock exchange of Madrid and has nearly 400 hotels in 30 countries in Europe, Africa and North- and South-America. The portfolio of the NH Hotel Group includes the 3- and 4- star urban NH Hotels, the NH Collection flagship hotels, the nhow designhotels and the Hesperia holiday resorts. Worldwide more than 20.000 employees work day and night to deliver the best service for the best price to the 16 million guests the hotel chain welcomes yearly. The hotels of NH Hotel Group have been rewarded with the Zoover Award for Best Hotel Chain in 2014, 2015 and 2016. For more information, visit www.nh-hotels.com and www.nh-collection.com.