NH Hotels en Radio 538 presenteren: Hotel 538

NH Barbizon Palace locatie voor exclusieve showcases tijdens ADE

02 OKTOBER 2014, AMSTERDAM

AMSTERDAM - 2 oktober 2014 - Voor de komende editie van het Amsterdam Dance Event hebben NH Hotels en Radio 538 de krachten gebundeld. Vanaf maandag 6 oktober maken luisteraars van de zender kans op exclusieve toegangskaarten voor Hotel 538. Vier avonden op rij geven 's-werelds beste DJ's een unieke showcase in de Sint Olofskapel van NH Barbizon Palace in Amsterdam. Deze gigs zijn alleen toegankelijk voor prijswinnaars en een aantal van hen maakt tevens kans op een overnachting en diner in het 5-sterren hotel aan de Amsterdamse Prins Hendrikkade. Ook de radio-uitzendingen van De Avondploeg, De Frank en Vrijdag Show en Barry’s Weekend Vibe komen vanuit de bar van NH Barbizon Palace.

Exclusief

Toegang tot Hotel 538 is alleen te winnen tijdens de actieweek op Radio 538. Vanaf maandag 6 oktober zijn er de hele week kaarten te winnen voor de showcases. Luisteraars kunnen via SMS aangeven welke showcase zij zouden willen bijwonen.
De keuze is niet gemakkelijk, want met optredens van Martin Garrix, Nicky Romero, Hardwell en Afrojack kent Hotel 538 een line-up van wereldformaat. Ook online zijn er kaarten te winnen.

Van al deze winnaars mag een aantal gelukkigen ook nog inchecken in Hotel 538: zij winnen een diner, een meet& greet, toegang tot de showcase van hun favoriete dj, kaarten voor een feest tijdens ADE en een overnachting voor 2 personen in NH Barbizon Palace.

Sint Olofskapel

NH Barbizon Palace en de bijbehorende Sint Olofskapel zijn door hun historie, akoestiek en zeer centrale ligging tegenover Amsterdam Centraal Station een toplocatie voor Hotel 538. De 15e eeuwse kapel ademt de historie van de stad en biedt de DJ's een prachtig decor om hun set in te draaien. Het hotel heeft al vele beroemde logés mogen ontvangen: onder meer The Jackson 5, Christina Aguilera en Snoop Dogg checkten al eerder in in NH Barbizon Palace.

Kijk voor meer informatie over Hotel 538 op de actiewebsite.

Over NH Hotels

NH Hotel Group is beursgenoteerd in Spanje met bijna 400 hotels in 30 landen in Europa, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Onder de NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de NH Collection flagship hotels, de nhow designhotels en de Hesperia vakantieresorts. Wereldwijd staan meer dan 20.000 medewerkers dag en nacht klaar om de beste service tegen de beste prijs te leveren voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten. De hotels van NH Hotel Group zijn bekroond met de Zoover Award voor Beste Hotelketen in 2014, 2015 en 2016. Kijk voor meer informatie op www.nh-hotels.com en www.nh-collection.com.

NH Hotel Group is listed on the IBEX 35 stock exchange of Madrid and has nearly 400 hotels in 30 countries in Europe, Africa and North- and South-America. The portfolio of the NH Hotel Group includes the 3- and 4- star urban NH Hotels, the NH Collection flagship hotels, the nhow designhotels and the Hesperia holiday resorts. Worldwide more than 20.000 employees work day and night to deliver the best service for the best price to the 16 million guests the hotel chain welcomes yearly. The hotels of NH Hotel Group have been rewarded with the Zoover Award for Best Hotel Chain in 2014, 2015 and 2016. For more information, visit www.nh-hotels.com and www.nh-collection.com.