157214 nhh header persbericht 010f31 large 1424767847

NH Hotels ontvangt wederom blijk van waardering van gasten

NH Hotels uitgeroepen tot ‘Beste Hotelketen 2016’ door Hotels.nl

Hoofddorp, 24 januari 2017 - NH Hotel Group heeft wederom een blijk van waardering ontvangen van haar gasten. Dankzij de uitstekende reviews op Hotels.nl, één van de grootste websites voor hotelboekingen in Nederland en België, is NH Hotels uitgeroepen tot ‘Beste Hotelketen 2016’. In totaal zijn er meer dan 43.000 reviews ingevuld, waarbij gekeken is naar de prijs en kwaliteitverhouding, hygiëne, service, comfort en ligging.

Dit jaar heeft Hotels.nl voor het eerst de award voor ‘Beste Hotelketen’ uitgereikt. NH Hotels is bekroond om haar mooie locaties, de goede prijs en kwaliteit verhouding en uitstekende reviewscores. Naast de gewonnen award voor ‘Beste Hotelketen 2016’ zijn ook awards uitgereikt aan individuele hotels met de hoogste reviewscore per de stad. NH Maastricht is uitgeroepen tot ‘Beste Hotel van Maastricht 2016’ met een 8.5, NH Utrecht tot ‘Beste Hotel van Utrecht 2016’ met een 8.7 en NH Den Haag tot ‘Beste Hotel van Den Haag 2016’ met een 8.4.

Waardering

Sinds NH Hotel Group haar strategisch vijfjarenplan lanceerde in 2014 - waarin optimalisatie van het portfolio een belangrijk onderdeel vormt - is een significante stijging te zien in de waardering van gasten. Dit blijkt ook uit de beoordeling van de Nederlandse consument die NH Hotels in 2016 voor het derde jaar op rij heeft uitgeroepen tot ‘Beste Hotelketen van Nederland’ bij de Zoover Awards.

Deze awards laten zien dat gasten onze ingezette weg enorm waarderen. We zien dit niet alleen terug in deze onderscheidingen, maar ook in de constante groei van onze klanten en de bezettingsgraad in onze hotels. We zullen blijven investeren in onderscheidende en kwalitatief hoogwaardige hotels en services om de verwachtingen van gasten te blijven overtreffen”, aldus Maarten Markus, Managing Director van NH Hotel Group.

Hotels.nl heeft meer dan 1.000.000 bezoekers per maand en de reviewscore, evenals de plus- en minpunten die de gasten hebben geschreven, helpen toekomstige gasten bij hun keuze voor het boeken van een NH hotel.

NH Hotel Group

Naast de 31 hotels die onder de NH Hotels vlag vallen, voert de keten in Nederland ook het upper-upscale merk NH Collection en het design merk nhow, waarvan na de opening van nhow Rotterdam in 2014 een tweede hotel zal volgen in 2019 op het terrein van RAI Amsterdam. Het NH Collection merk is in april 2016 in Nederland geïntroduceerd met de heropening van NH Collection Doelen, NH Collection Barbizon Palace en NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. De introductie van het NH Collection merk draagt bij aan een nog betere aansluiting van de hotels op de verwachtingen van de gast. Medio 2017 wordt een vierde hotel toegevoegd aan het NH Collection portfolio: NH Collection Eindhoven Centre, gevestigd in de Groene Toren aan de Vestdijk in Eindhoven.