NH HOTEL GROUP PRESENTEERT 'FAMILIES, WELKOM' VOOR REISLUSTIGE GEZINNEN

- Reizen met het hele gezin wordt kinderspel -

• Het nieuwe 'Families, welkom' pakket bestaat uit diverse diensten, zoals Brilliant Basics voor de allerkleinsten, een Kids Corner in de ontbijtruimte en een gezinsassistent die altijd voor het gezin klaarstaat. Met dit nieuwe aanbod maakt NH Hotel Group de vakantie voor het hele gezin nog leuker en gemakkelijker.

• Ook de speelse personages Nico & Hanna zijn van de partij. Zij laten jonge kinderen zien hoe belangrijk gezonde en gebalanceerde voeding is.

• NH Hotel Group heeft bijna 300 'Families, welkom'-hotels in 19 landen in Europa, Amerika en Afrika, onder de vier merken NH Collection, NH Hotels, Hesperia en nhow.

Amsterdam, 19 juli 2017.- NH Hotel Group presenteert 'Families, welkom', een nieuw pakket voor gezinnen met kinderen die onbezorgd op vakantie willen.

NH Hotel Group weet maar al te goed dat reizen met kleine kinderen soms vermoeiend kan zijn – voor zowel de kleintjes als hun ouders. Daarom heeft NH Hotel Group het pakket 'Families, welkom' ontwikkeld. Hiermee hoeven gezinnen op vakantie nog maar aan één ding te denken: plezier maken.

De 'Families, welkom'-hotels van NH Hotel Group bieden de bekende Brilliant Basics nu ook aan voor kinderen, in de vorm van hoogwaardige, goedgekeurde kinderbedden en -stoelen en televisiekanalen waar het hele gezin op de kamer van kan genieten.

NH Hotel Group draagt haar jongste hotelgasten hoog in het vaandel. Daarom mogen gezinnen bij 'Families, welkom'-hotels extra vroeg inchecken en laat uitchecken, zodat de kleintjes rustig hun slaapje kunnen afmaken.[1] En in de speciale kamers met Nico & Hanna badspulletjes voelen ze zich meteen thuis.

253612 nico%20&%20hanna bb7bbb original 1500039089

NH Hotel Group wil gezonde eetgewoonten bevorderen. Daarom zijn de ontbijtzalen in 'Families, welkom'-hotels uitgerust met een Kids Corner en bestaat het kinderontbijt uit een unieke selectie gezonde, hoogwaardige producten.

Bovendien staat voor elk gezin dat in een familievriendelijk hotel van de Group verblijft 24 uur per dag een speciale gezinsassistent klaar met nuttige tips en informatie over faciliteiten buiten het hotel, van familievriendelijke restaurants tot leuke activiteiten voor het hele gezin.

Nico & Hanna, de jongste wereldreizigers van NH Hotel Group

Bij de ‘Families welkom’ hotels van NH Hotel Grouphoren de vrolijke karakters Nico & Hanna, twee jonge wereldreizigers, die zich richten op kleine gasten in de leeftijdsgroepen: 3 tot 6 jaar en 7 tot 12 jaar.

Samen met Nico & Hanna wil NH Hotel Grouponder haar jongste gasten het belang van gezonde en gebalanceerde voeding promoten. Door middel van posters in de ontbijtruimtes van de hotles, worden de jonge gasten aangemoedigd om hun ontbijt te balanceren met één van de vele gezonde keuzes van het buffet. Daarnaast zijn er voor deze kleine reizigers borden, bestek, servetten, tafellakens en slabbertjes beschikbaar, waarop Nico & Hanna plezier maken met andere kinderen uit de hele wereld.

Om hun vakantie nog leuker te maken, en daarnaast het reizen nog makkelijker te maken voor de ouders, heeft NH Hotel Group twee soorten activiteiten ontwikkeld; voor kinderen van 3 tot 6 jaar en voor kinderen van 7 jaar en ouder. Met deze activiteiten leren zij op een speelse manier over gezonde voeding en over de diversiteit aan verschillend eten uit alle landen.

Meer informatie over dit nieuwste aanbod van NH Hotel Group voor de meest reislustige gezinnen is te vinden op de speciale webpagina: https://www.nh-hotels.nl/thema-hotels/familiehotels

[1] Op basis van beschikbaarheid