NH HOTEL GROUP BELOONT TROUWSTE GASTEN NU NOG MEER MET VERNIEUWD LOYALITEITSPROGRAMMA

- Het NH Rewards programma vernieuwt en biedt nog meer voordelen -

Het NH Rewards programma heeft inmiddels acht en een half miljoen leden en biedt als meest royale programma in de hotelindustrie naast punten, ook kortingen en persoonlijke voordelen aan in ongeveer 400 hotels van de 4 merken van NH in 30 landen.

Madrid, 7 mei 2018 - NH Hotel Group lanceert het compleet vernieuwde loyaliteitsprogramma NH Rewards, dat nu nog aantrekkelijker en royaler is en trouwe gasten voor ieder verblijf beloont. NH Rewards telt al meer dan acht en een half miljoen leden en het nieuwe programma is nu één van de meest royale loyaliteitsprogramma’s binnen de hotelindustrie.

“Met de herlancering van NH Rewards bieden we veel aantrekkelijke voordelen en stimulerenhiermee onze gasten om terug te komen en vaker voor een NH hotel te kiezen. We hebben echt naar onze gasten geluisterd en geanalyseerd wat ze het meest waarderen. Hierdoor beseften we dat de eenvoud van een puntensysteem en het eenvoudig kunnen verzilveren hiervan doorslaggevende factoren voor gasten zijn”, bevestigde Isidoro Martínez de la Escalera, Chief Marketing Officer bij NH Hotel Group. Hij voegt eraan toe dat “met dit vernieuwde programma verwachten we dat we perfect aansluiten bij de wensen van onze gasten, met een gepersonaliseerd aanbod dat ertoe bijdraagt dat hun ervaring met NH steeds beter wordt”.

Het nieuwe NH Rewards programma biedt eenvoud en keert terug naar de basics met een gemakkelijk en transparant puntensysteem. Het percentage punten dat gasten opbouwen tijdens hun verblijf, is bijna verdubbeld, terwijl het verzilveren ervan zeer eenvoudig blijft en waarbij één punt gelijk staat aan één euro.

Door gasten gespaarde punten kunnen het hele jaar door worden ingewisseld voor gratis verblijven en kortingen, zonder uitzondering, bij alle merken van NH Hotel Group (NH Hotels, NH Collection, nhow en Hesperia Resorts) in de bijna 400 hotels, gevestigd op de beste locaties in 30 landenwereldwijd. Het programma ontstond in 2004, en in de afgelopen 5 jaar hebben haar leden bijna 15 miljoen NH Reward-punten verzilverd voor meer dan 500.000 verblijven.

Nieuw aanbod van NH Rewards

Het nieuwe NH Rewards biedt extra voordelen vanaf het allereerste moment dat een gast zich aanmeldt; hierbij worden namelijk al vijf punten als welkomstgeschenkgegeven die bij een volgend verblijf direct als korting kunnen worden ingezet. Voor iedere reservering die een gast maakt via de website nh-hotels.com krijgt hij of zij extra punten naargelang het niveau van hun kaart, die automatisch worden toegevoegd aan het bestaande puntensaldo. Het is zelfs mogelijk om na 10 verblijven voldoende punten te hebben gespaard voor een gratis overnachting. Daarnaast ontvangen gasten die bij NH Collection en nhow hotels verblijven gegarandeerd minimaal 5 punten per verblijf.

Wat betreft de categorieën van het programma, blijven de niveaus Blue, Silver, Gold en Platinum behouden, gebasseerd op het aantal geboekte overnachtingen per jaar. Tegelijkertijd is het nu ook veel gemakkelijker om naar een hogere categorie door te stromen. Je kunt zelfs Silver lid worden na slechts vijf nachten, en ook de upgrade naar een hogere categorie gaat automatisch.

Iedere categorie biedt exclusieve voordelen aan de leden zoals het krijgen van punten per verblijf en extra services in het hotel, flexibiliteit in deels betalen met punten en deels met geld, naast exclusieve aanbiedingen en persoonlijke voordelen. Afhankelijk van de categorie en de beschikbaarheid van het hotel, ontvangen NH Rewards leden binnen het nieuwe programma ook nog eens voorkeursservices tijdens hun verblijf, zoals upgrades naar ruimere kamers, vroeg inchecken, laat uitchecken, Wi-Fi Premium en flexibiliteit bij reserveringen, naast alle andere voordelen. Tot slot kunnen leden 7 dagen per week en 365 dagen per jaar  voor vragen terecht bij de exclusieve ledenservice van NH Rewards.