- Maakt het verschil voor luchtvaartcrews, zakenreizigers en sportteams -

The Greenhouse – een typisch Nederlandse kas voor NH Schiphol Airport

Amsterdam, 10 september 2018. Vanaf nu kunnen internationale en nationale gasten ontspannen in The Greenhouse van NH Amsterdam Schiphol Airport. Het nieuwe restaurant, tevens evenementenlocatie, The Greenhouse is een typisch Nederlandse kas met een moderne twist. Het glazen dak, de vele planten en zelfgekweekte kruiden zorgen voor een natuurlijke, unieke sfeer tijdens ontbijt, lunch en diner. Een belangrijk kenmerk is haar flexibiliteit. Het meubilair van het restaurant kan eenvoudig worden omgezet voor exclusieve evenementen zoals presentaties, cocktailparty's of productlanceringen. The Greenhouse (516 vierkante meter) biedt ruimte aan 500 personen. Het is de nieuwste toevoeging aan het viersterrenhotel NH Schiphol Airport na uitgebreide renovaties in de afgelopen maanden van de lobby, het sport- en wellnesscentrum en de superior kamers. Het hotel vierde de opening met zakelijke relaties op 6 september 2018.

Hoteldirecteur Mike Steggerda kijkt uit naar vele evenementen met tevreden gasten: “Onze gasten waren donderdagavond blij verrast over de transformatie die ons voormalige terras heeft ondergaan. The Greenhouse is een prachtig voorbeeld van een buitengewone setting gecombineerd met een gastronomische ervaring. Onze gasten kunnen genieten van lokale producten die worden omgetoverd tot heerlijke, gezonde gerechten in het live cooking station. Een echte toevoeging op de behoeftes van reizende gasten.”

Media Kit

Een time lapse video van de transformatie van The Greenhouse is hier beschikbaar en een virtuele tour kunt u volgen via deze link Virtual Tour NH Schiphol Airport.

Press Department NH Hotel Group Northern Europe

Nathalie Huijbers