NH REWARDS LOYALITEITSPROGRAMMA WINNAAR BIJ DE FREDDIE AWARDS 2019

NH Hotel Group is trots op award ontvangen bij wereldberoemde prijsuitreiking

Hoofddorp, 24 mei 2019 – NH Rewards, het loyaliteitsprogramma van NH Hotel Group, heeft bij de uitreiking van de Freddie Awards 2019 de «210 Award» gewonnen voor de regio's Europa en Afrika. De Freddie awardshow is de meest prestigieuze verkiezing ter wereld voor loyaliteitsprogramma's in de reisbranche.

In 2018 heeft het NH Rewards programma nieuwe voordelen voor leden geintroduceerd. De  «210 Award» erkent programma’s die met hun voordelen voor loyale gasten een voorbeeld zijn in de industrie. De organisatie achter de Freddie Awards heeft dit jaar meer dan zeven miljoen stemmen van reizigers van over de hele wereld ontvangen.

NH Rewards telt negen miljoen leden en kent een van de meest complete voordeelpakketten ter wereld. Bij elk verblijf erkent het programma van NH Hotel Group de loyaliteit van haar vaste gasten met voordelen door middel van vier categorieën (Blue, Silver, Gold en Platinum). De gespaarde punten - gelijkwaardig aan euro's - kunnen ingewisseld worden voor gratis overnachtingen, speciale tarieven en aanvullende services in het hotel, zoals laat uitchecken op zondagen, zonder gebonden te zijn aan een datum. Daarnaast biedt het programma de flexibiliteit om gecombineerd te betalen met punten en contant geld en speciale tarieven.

Het programma is in 2004 in het leven geroepen. Leden hebben alleen al in de afgelopen 5 jaar voor meer dan 15 miljoen aan punten verzilverd tijdens meer dan 500.000 overnachtingen in meer dan 350 hotels van NH Hotel Group in 30 landen.

We zijn heel erg blij dat wij deze erkenning van een van de meest veeleisende groepen reizigers ter wereld hebben gekregen. We zijn ervan overtuigd dat dit het gulle karakter van ons loyaliteitsprogramma nog eens zal bevestigen. Na de versterking van de in 2018 ingevoerde propositie, laat deze erkenning zien dat NH Rewards in toenemende mate tegemoetkomt aan de behoeften en eisen van hedendaagse reizigers,” aldus Stefanie Schubert, Director Marketing, E-Commerce & Communication Northern Europe bij NH Hotel Group.

Ga voor meer informatie over NH Rewards naar: https://www.nh-hotels.com/nhrewards

NH Hotel Group (www.nhhotelgroup.com) is een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties en een gevestigde multinationale speler. Het bedrijf beheert bijna 350 hotels in Europa en Amerika. Vanaf 2019 werkt NH Hotel Group samen met Minor Hotels aan de integratie van de hotel merken in één uniek bedrijfsportfolio in meer dan 50 landen wereldwijd. Samen heeft de groep een portfolio van meer dan 500 hotels met acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana and Oaks.

Meer informatie en afbeeldingen op nhhotels.pr.co en Social Media profielen.