NH Hotels zet samenwerking met Nederlandse Handbal Verbond voort; sponsorcontract met één jaar verlengd

Amsterdam, 4 juni 2019. NH Hotel Group en het Nederlandse Handbal Verbond (NHV) hebben het sponsorcontract voor het merk NH Hotels met één jaar verlengd. Al sinds 2016 maken de dames en heren Oranjeselecties gebruik van de uitstekende faciliteiten van de verschillende NH hotels in Nederland.

314613 photo%20press%20release%20maarten%20markus%20%26%20nhv 3791f4 large 1559549009

Foto: Maarten Markus, Managing Director Northern Europe of NH Hotel Group, Jessy Kramer en Debbie Bont van de handbaldames Oranjeselectie.

Sjors Röttger, directeur van het NHV: “Dankzij de samenwerking met NH Hotels kunnen onze selecties optimaal presteren. Ze profiteren van de goede service, voeding en rust die door NH Hotels wordt geboden. Wij zijn verheugd en trots dat de fijne samenwerking voortgezet wordt.”

Maarten Markus, Managing Director Northern Europe NH Hotel Group, over de samenwerking: “Onze NH hotels bieden een comfortabel, gezond en sportief verblijf met persoonlijke service op de beste locaties in Nederland. De Oranjeselecties kunnen zich bij ons in alle rust voorbereiden om de beste prestaties te leveren. Wij zijn verheugd op deze manier een bijdrage aan de groei van de handbalsport te kunnen leveren. NHV heeft een passie voor sport, wij een passie voor service. Samen maken we er dit jaar wederom een sportief succes van.”

Shirtsponsor bij TeamNL handbaldames en -heren

Ook dit jaar is NH Hotels weer shirtsponsor van de handbaldames en -heren. “De sport(s)ters zijn belangrijke rolmodellen onder een breed publiek. Wij staan met onze hotels middenin de samenleving en met deze samenwerking versterken wij onze verbinding met sport en de samenleving”, aldus Maarten Markus.

Over NH Hotels

Viersterren hotels voor zowel zakenreizigers als toeristen, op fantastische locaties met de beste prijs-kwaliteitverhouding voor de services en faciliteiten. Op dit moment telt Nederland 29 NH hotels en 262 wereldwijd.

Over Nederlands Handbal Verbond

Het Nederlands Handbal Verbond – opgericht in 1936 -  vertegenwoordigt 396 Nederlandse handbalverenigingen met in totaal meer dan 50.000 leden. Het Nederlandse handbaldames team telt 16 tot 21 speelsters, die allemaal bij buitenlandse clubs spelen. Ze behaalden de afgelopen jaren vele successen. De afgelopen vier jaar plaatsten ze zich keer op keer voor de halve finale van een eindtoernooi. Tijdens de Olympische Spelen in Rio werden ze vierde. Daarnaast veroverden ze meerdere medailles: zilver (WK2015 en EK2016) brons (WK2017 en EK2018).

De Oranjeheren timmeren de laatste jaren hard aan de weg en zitten dicht tegen de wereldtop aan. Met name de winst op topland Zweden in de WK-playoff in 2018, was een mooi voorbeeld van de vooruitgang die de Oranjeheren de laatste jaren hebben geboekt. Een historische plaatsing voor een eind toernooi is een kwestie van tijd.

NH Hotel Group (www.nhhotelgroup.com) is een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties en een gevestigde multinationale speler. De hotelketen beheert bijna 350 hotels in Europa en Amerika. Vanaf 2019 werkt NH Hotel Group samen met Minor Hotels aan de integratie van de hotel merken in één uniek bedrijfsportfolio in meer dan 50 landen wereldwijd. Samen heeft de groep een portfolio van meer dan 500 hotels met acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana and Oaks.

Meer informatie en afbeeldingen op nhhotels.pr.co en Social Media profielen.