NH Hotel Group trots op nieuwe samenwerking met PSV

NH Hotel Group thuisbasis bij wedstrijden

Op het dakterras van NH Collection Eindhoven Centre werd afgelopen vrijdag het contract ondertekend. Met uitzicht op het Philips Stadion tekenden Regional Director of Operations Walter Kok en Hotel Director van NH Conference Centre Koningshof Ernst van der Waal van NH Hotel Group de deal met Commercieel Directeur van PSV Frans Janssen. Onderdeel van de samenwerking is dat de teams van PSV bij hun reizen gebruik gaan maken van de hotels van NH Hotel Group, die tevens als lunch-, diner- of rustplaats bij wedstrijden gaan fungeren.

Ontzorging op topniveau

“Met NH Hotels, één van de merken van NH Hotel Group, hebben we een prachtige naam aan onze sponsorpiramide mogen toevoegen,” reageert Janssen van PSV. “De samenwerking ontzorgt en geeft de spelers een herkenbare basis waar het altijd op kan terugvallen voor en na wedstrijden. Als onderdeel van de samenwerking is afgesproken dat NH Hotel Group strategisch zal gaan meedenken op het gebied van voeding rond wedstrijden.”

“Alle hotels van NH Hotel Group, met name het nabijgelegen NH Conference Centre Koningshof en NH Collection Eindhoven Centre, kijken ernaar uit de voetballers een comfortabel, gezond en sportief verblijf met persoonlijke service te bieden. Daarnaast staan technologie en innovatie bij ons hoog in het vaandel en werken wij reeds samen met de meeste bedrijven achter hoofdsponsor Brainport, namelijk Philips, ASML, VDL en de High Tech Campus. Wij zijn trots een bijdrage te kunnen leveren aan de prestaties van PSV,” aldus Walter Kok en Ernst van der Waal van NH Hotel Group.

NH Hotel Group is een gevestigde multinationale speler en een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties in Europa en Amerika, waar het meer dan 350 hotels exploiteert, waaronder het eerder genoemde vijfsterren NH Collection Eindhoven Centre in de binnenstad van Eindhoven en het onlangs gerenoveerde NH Conference Centre Koningshof in Veldhoven. NH Hotel Group heeft 35 andere hotels in Nederland. Sinds 2019 werkt de hotelketen samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk met aanwezigheid in meer dan vijftig landen over de hele wereld. Samen bezitten de twee concerns een portfolio van ruim 500 hotels, opgebouwd rond acht merken:

NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks.