Claire Jeunhomme benoemd tot General Manager van NH Collection Antwerp Centre

Na het succesvol managen van NH London Kensington, zal Jeunhomme in september 2019 de opening van het eerste hotel van NH Hotel Group in Antwerpen begeleiden.

325115 20190409 claire 0003 8c61e3 large 1564060226

Claire Jeunhomme, General Manager NH Collection Antwerp Centre

Antwerpen, 25 juli 2019. Claire Jeunhomme, oorspronkelijk uit Maastricht, startte na een afgeronde hotelmanagement studie in 2000 haar carrière bij Sofitel, Novotel en Crowne Plaza in België. In 2007 begon haar loopbaan bij NH Hotel Group in NH Maastricht. Na diverse functies in front office, pre-opening en process implementatie, promoveerde Claire in 2015 tot General Manager van NH London Kensington. Nu ruilt Claire het drukke Londen in voor de diamantenstad Antwerpen.

Naast haar ervaring binnen NH Hotel Group, zijn haar passie voor horeca, haar hands-on mentaliteit en haar drive om gastenverwachtingen te overtreffen beslissende factoren voor haar benoeming geweest. Jeunhomme leidt het nieuwe viersterren hotel NH Collection Antwerp Centre met enthousiasme: “het gebouw en in speciaal het verfijnde maar moderne interieur reflecteert de stad Antwerpen. Ik wil eersteklas ervaringen realiseren door op maat gemaakte services in het hotel te bieden. Gasten moeten zich compleet thuis voelen en keer op keer willen terugkomen. Mijn favoriete plek, de binnentuin, is een kalme oase van rust. Echt een plek om te relaxen na een drukke werkdag of een dag in de stad”, zegt Jeunhomme.

Jan Joris Kriele, Regional Director Operations, België bij NH Hotel Group is ervan overtuigd de perfecte match te hebben gevonden met Claire Jeunhomme als General Manager voor NH Collection Antwerp Centre. “Claire heeft in haar eerdere posities bij NH Hotel Group bewezen de hoogste normen van kwaliteit te hanteren en dit is precies wat we nodig in Antwerpen. Zij omgeeft zichzelf door teamgenoten die altijd een stapje extra zetten.”

NH Collection Antwerp Centre, met 186 kamers en 242m2 aan vergaderruimtes, opent in september 2019 aan Pelikaanstraat 84, Antwerpen. Meer informatie en afbeeldingen zijn te vinden op nhhotels.pr.co en onze Social Media kanalen. Bekijk hier de teaser video over NH Collection Antwerp Centre.

Over NH Collection

Het viersterren hotel NH Collection Antwerp Centre is onderdeel van het premium merk NH Collection van

NH Hotel Group, een merk met hotels in iconische gebouwen in wereldsteden zoals Amsterdam, Berlin,  Brussel, Buenos Aires en Madrid. Er zijn 80 NH Collection hotels op 53 bestemmingen wereldwijd.

Met ruim 350 hotels is NH Hotel Group een internationale speler en toonaangevende operator van hotels in Europa en Amerika. Sinds 2019 werkt NH Hotel Group samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk dat inmiddels in meer dan vijftig landen over de hele wereld vertegenwoordigd is. Samen hebben de twee groepen meer dan 500 hotels in hun portefeuille, die in acht merken zijn ondergebracht: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks.

Voor meer informatie:

NH Hotel Group