NH Collection Antwerp Centre is een diamant met groene oase van rust in hartje Antwerpen

NH Hotel Group opent eerste hotel in Antwerpen

Antwerpen, 3 september 2019. NH Collection Antwerp Centre heeft op maandag 2 september jl. op spectaculaire wijze haar eerste gasten ontvangen. De eerste 50 gasten stond een mooie verrassing te wachten nadat zij hun hotelkamer binnen kwamen. Om 12.00 uur openden Kabinetsadviseur van Toerisme Laura Lion, Ereconsul van Spanje Barbara Moreels en General Manager Claire Jeunhomme officieel het nieuwe hotel.

328882 nh%20collection%20antwerp%20centre frontview aa3e40 large 1567502224

Foto: Vooraanzicht NH Collection Antwerp Centre

Het centraal gelegen hotel in de Diamantenbuurt heeft 186 kamers en suites, een meeting en eventcapaciteit tot 110 personen met zes zalen die volledig naar wens zijn in te delen. Daarnaast biedt het hotel eigen parkeergelegenheid. Direct bij binnenkomst ervaart men, door het warme rustgevende interieur, de oase van rust. Het hart van het hotel, een binnentuin, geeft een ultiem zen-gevoel. Door de hoge raampartijen geniet men vanuit de gemeenschappelijke ruimtes, de boardroom of de kamers van deze groene oase.

Foto’s: Lobby en Superior hotelkamer NH Collection Antwerp Centre

Een hoogtepunt in alle NH Collection hotels is het uitgebreide, verse ontbijtbuffet. Het ontbijt in NH Collection Antwerp Centre biedt internationale en lokale specialiteiten, zoals Belgische wafels en Anwerpse handjes. Het hotel beschikt over een bar om een heerlijke kop koffie of een aperitief te drinken. Gelegen in het hart van de stad, tegenover het centraal station en op loopafstand van het centrum, met bezienswaardigheden zoals Antwerpen Zoo en Antwerpen Stadspark. Daarnaast zijn FMCCA, Antwerpen Expo, Waagnatie en Sportpaleis dichtbij en is het hotel goed bereikbaar met de auto.

“Wij kijken er enorm naar uit om met NH Collection Antwerp Centre nu ook in de Vlaamse stad vertegenwoordigd te zijn en alle toeristen, zakenreizigers en lokale Antwerpenaren van onze bijzondere hotelervaring te kunnen voorzien,” aldus General Manager Claire Jeunhomme. “Het hotel heeft de look & feel van een boutique hotel en voelt direct vertrouwd en comfortabel aan. Je stapt van een drukke stedelijke omgeving het hotel binnen en ervaart direct de zachte rustgevende atmosfeer door ingetogen kleurgebruik, zoals donkergroene plafonds, messing materialen en warme natuurlijk tinten. Mijn lievelingsplek is de binnentuin. Vanuit elke hoek in het hotel is er uitzicht op deze urban jungle. Het is dé locatie voor een moment van rust na een drukke werk- of reisdag,” gaat Jeunhomme verder.

De overnachtingsprijs is ongeveer 130 Euro voor twee personen in een Superior hotelkamer. Het ontbijtbuffet voor 24,90 Euro is ook voor externe gasten geopend. Reserveringen kunnen telefonisch via  +31 20 70 18 042 per email via nhcollectionantwerp@nh-hotels.com of online via de www.nh-hotels.com worden gemaakt.

Bekijk hier de merkvideo van NH Collection

Bekijk hier de teaservideo van NH Collection Antwerp Centre