NH Hotel Group wint BTMF Award “Beste Hotelketen in de categorie MICE”

Hoofddorp, 12 september 2019. Op de druk bezochte Business Traveller & MICE Fair van maandag 9 september jl., heeft NH Hotel Group de BTMF Award voor “Beste Hotelketen in de categorie MICE” in ontvangst mogen nemen.

329894 btmf maarten%20markus 04bf25 large 1568286067

Maarten Markus, Managing Director Northern Europe bij NH Hotel Group, is trots. “Het winnen van de BTMF Award voor "Beste hotelketen in de categorie MICE" vervult me ​​met trots en ik wil alle werknemers bedanken die dit succes mogelijk hebben gemaakt en elke dag fantastisch werk leveren om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen", benadrukt Maarten Markus. "De BTMF Award in deze rubriek is zowel een blijk van waardering voor het huidige aanbod aan (digitale) services zoals de Customized Group Website, de Ambassador Service en de Instant Booking Tool alsook een stimulans voor de komende jaren om deze lijn aan te houden. Een breed portfolio van hotelmerken, een uitstekende service en prijs-kwaliteitverhouding, digitale innovaties en een vriendelijke glimlach - dit is waar we voor staan ​​als NH Hotel Group", vervolgt Markus.