nhow Amsterdam RAI meest Instagram-waardige hotel van Europa

Luxury Travel Advisor roemt hotel om opvallende designs en kleurrijke details

·       Pas geopende nhow Amsterdam RAI wint internationale titel: ‘Most Instagrammable Hotel In Europe 2020’.

·       nhow Amsterdam RAI laat onder andere het mediterrane luxe Rome Cavalieri Waldorf Astoria Hotel, het paradijselijke Le Agavi Hotel aan de Amalfi kust en het boetiekhotel Katikies uit Santorini achter zich in de strijd om de titel.

·       De opvallende designs en kleurrijke details zorgen ervoor dat bij nhow Amsterdam RAI de meest Instagram-waardige foto’s gemaakt kunnen worden.

351275 nhow%20press%20release%20instagrammable%20hotel 8b797e original 1585923623

Op de foto's: lounge van nhow Amsterdam RAI

Amsterdam, 6 april 2020 – De internationale website LuxuryTravelAdvisor.com heeft nhow Amsterdam RAI uitgeroepen tot het meest Instagram-waardige hotel van Europa van 2020. Het pas geopende hotel in Amsterdam kreeg de meerderheid van de publieksstemmen en liet onder andere het mediterrane luxe Rome Cavalieri Waldorf Astoria Hotel, het paradijselijke Le Agavi Hotel aan de Amalfi kust en het boetiekhotel Katikies uit Santorini achter zich in de strijd om de titel. De onafhankelijke nieuwsorganisatie die het laatste nieuws brengt over het topsegment in luxe reizen roemt nhow Amsterdam RAI vooral om opvallende designs en kleurrijke details.

Internationale Award ter inspiratie voor toekomstige reizen

Voor de reisbranche is een onzekere tijd aangebroken. Juist in deze tijden kunnen hotels positieve aandacht goed gebruiken en kunnen globetrotters dagdromen over toekomstige bestemmingen. Daarom lanceert het internationale reisplatform LuxuryTravelAdvisor.com de award: ‘The Most Instagrammable Hotel In The World 2020’. Vanuit alle werelddelen werden hotels ingeschreven. Na vier publieksstemrondes behaalde nhow Amsterdam RAI uiteindelijk de titel: ‘Most Instagrammable Hotel In Europe 2020’.

Een bijzondere prestatie omdat het hotel slechts drie maanden geopend is. Hermann Spatt, General Manager van nhow Amsterdam RAI vertelt: “In de korte tijd dat we open zijn, hebben we al heel veel internationale gasten mogen verwelkomen die verrast werden door het design van het hotel. Dat is ook niet raar omdat je in het hotel verschillende designs vindt van over de hele wereld, van de muren tot aan de vloer. Dat maakt elke stap in het hotel een inspirerend moment voor onze gasten.”

Voor meer informatie over de award en andere luxe hospitality concepten bezoek je de website: https://www.luxurytraveladvisor.com/

The Culture’s Hub

nhow Amsterdam RAI is een unieke locatie voor meetings en events, met negen verschillende ruimtes op de 23ste etage die een waanzinnig uitzicht over Amsterdam bieden. Het thema van het hotel is The Culture’s Hub: in het hotel kunnen reizigers, zakelijke bezoekers en locals elkaar te laten ontmoeten in een uniek vormgegeven ‘multiculturele hotspot’. In de lounge op de eerste etage kun je werken en netwerken. THE ENTOURAGE GROUP lanceert op de bovenste verdieping op 91 meter hoogte twee horecaconcepten; Lalo Contemporary Mexican Kitchen & Bar en Coco Lounge & Bar met een panoramisch uitzicht over de stad. In de openbare ruimtes creëren invloeden uit de hele wereld een spannende mix van kleuren en patronen. De 650 hotelkamers bestaan uit zes unieke kamerontwerpen, geïnspireerd op de zes windrichtingen waarnaar de hoeken van het gebouw wijzen: Zuid, Oost, Noord, Zuidwest, Zuidoost en Noordwest.

Over nhow hotels

nhow is het lifestyle merk van NH Hotel Group. Deze iconische hotels zijn ontworpen door onder andere Foster + Partners, OMA (opgericht door Rem Koolhaas), Karim Rashid, Sergei Tchoban en Matteo Thun. Alles in een nhow-hotel is inspirerend en verrassend, van de lobby tot de kamers en van services tot de inrichting. De nhow-ervaring is uniek voor elke gast, maar heeft de 'wow'-factor gemeen. nhow-hotels zijn gelegen in toonaangevende creatieve steden en passen zich, net als een kameleon, aan hun omgeving aan. Ga voor meer info naar www.nhow-hotels.com.

NH Hotel Group is een gevestigde multinationale speler en een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties in Europa en Amerika. NH Hotel Group exploiteert meer dan 350 hotels. Sinds 2019 werkt de onderneming samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk met aanwezigheid in meer dan vijftig landen over de hele wereld. Samen bezitten de twee concerns een portfolio van ruim 500 hotels, opgebouwd rond acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks. Persberichten en afbeeldingen in hoge resolutie vind je op nhhotels.pr.co.