medewerkers van over de hele wereld houden de ‘nhow spirit’ levend

Amsterdam, 20 april 2020. Shut up and dance with me! nhow, het design en lifestyle merk van NH Hotel Group, danst alle negativiteit weg! Medewerkers van alle nhow hotels in verschillende Europese steden (Amsterdam, Berlijn, Londen, Milaans en Rotterdam) gingen samen met collega’s uit andere NH hotels van de merken NH Hotels, NH Collection en van het hoofdkantoor een dance battle aan om positieve energie te verspreiden in de coronatijd. Het initiatief is bedoeld om een lach te toveren op het gezicht van volgers op social media en hen op te vrolijken in deze moeilijke tijden.

Ondanks het feit dat iedereen thuis is, houden alle medewerkers van het onconventionele merk het nhow gevoel vast en moedigden zij elkaar aan om zichzelf te filmen terwijl ze dansen op het nummer ‘Shut up and dance’ van Walk The Moon.

NH Hotel Group nodigen hun gasten en loyale volgers uit om mee te doen en een video te delen. Iedereen kan zijn of haar eigen video uploaden op Instagram met de hashtag #DANCEnhow.

Klik hier om de video te bekijken.

Links: nhow Amsterdam RAI. Rechts: nhow Berlin.

-Einde persbericht-

Over nhow hotels

nhow is het lifestyle merk van NH Hotel Group. Deze iconische hotels zijn ontworpen door onder andere Foster + Partners, OMA (opgericht door Rem Koolhaas), Karim Rashid, Sergei Tchoban en Matteo Thun. Alles in een nhow-hotel is inspirerend en verrassend, van de lobby tot de kamers en van services tot de inrichting. De nhow-ervaring is uniek voor elke gast, maar heeft de 'wow'-factor gemeen. nhow-hotels zijn gelegen in toonaangevende creatieve steden en passen zich, net als een kameleon, aan hun omgeving aan. Ga voor meer info naar www.nhow-hotels.com.

Nathalie Huijbers

PR & Communication Manager Benelux