NH Hotel Group focust in Nederland op actieve, binnenlandse reizen

Hoofddorp, 3 juni 2020 – NH Hotel Group legt voor het aankomende vakantieseizoen de focus op binnenlandse reizen, met veel wandelen en fietsen in de Nederlandse natuur. Een vakantie naar het buitenland - in het bijzonder met het vliegtuig - is nog erg onzeker, veel mensen kiezen dit jaar dan ook voor een vakantie in eigen land. Om de Nederlandse reiziger te inspireren en te helpen met het ontdekken van verborgen parels, komt NH Hotels met de campagne ‘Buitengewoon Nederland’.

Maarten Markus, Managing Director Northern Europe, zegt hierover: “Mensen willen weer gaan beleven, nieuwe dingen doen en op ontdekking gaan. Onderzoek laat zien dat vakantie in eigen land populairder zal worden dan ooit deze zomer. Onze hotels en restaurants zijn helemaal klaar om gasten te verwelkomen. Veiligheid en een comfortabel verblijf zijn bij ons gegarandeerd. Aangezien de lokale regels continu kunnen veranderen, willen wij onze gasten daarin zoveel mogelijk tegemoet komen. Dit doen wij bijvoorbeeld door kosteloos annuleren tot 48 uur voor aankomst aan te bieden.”

355564 84874588 l 720302 large 1590665382

Buitengewoon Nederland

Aan de campagne ‘Buitengewoon Nederland’ nemen hotels deel die zorgvuldig zijn uitgekozen op basis van ligging en omliggende activiteiten, waar men een heerlijke mini-vakantie of een weekend weg kan beleven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een bijzondere fietstocht door Nationaal Park de Loonse en Drunense Duinen, of een ontdekkingstocht te voet langs de historische hofjes van Groningen. Bij de campagne horen ook een aantal aantrekkelijke voordelen, zoals een gratis ontbijt, gratis verblijf voor kinderen en een late check-out tot 17:00 uur. Voor meer informatie, ga naar: https://www.nh-hotels.nl/aanbiedingen/summer-promo.

Veilige mini-vakantie met Feel Safe at NH

NH Hotel Group heeft een aantal aanpassingen gemaakt in de operationele processen in de hotels om de gezondheid en veiligheid van gasten en medewerkers wereldwijd te waarborgen. Onder de nieuwe maatregelen in het zogenoemde ‘Feel Safe at NH’ keurmerk vallen onder andere de digitalisering van hotel services, de aanpassing van desinfectieprocessen, het implementeren van sociale afstandsnormen en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Veiligheid staat dus te allen tijde voorop tijdens een mini-vakantie in een NH hotel, zonder in te leveren op de services en gastvrijheid. Voor meer informatie, ga naar: https://www.nh-hotels.nl/bezienswaardigheden/feel-safe.

- Einde persbericht -

Met ruim 350 hotels is NH Hotel Group een internationale speler en toonaangevende operator van hotels in Europa en Amerika. Sinds 2019 werkt NH Hotel Group samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk dat inmiddels in meer dan vijftig landen over de hele wereld vertegenwoordigd is. Samen hebben de twee groepen meer dan 500 hotels in hun portefeuille, die in acht merken zijn ondergebracht: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks.

Voor informatie en beeldmateriaal kunt u terecht op nhhotels.pr.co en onze Social Media profielen.