Nederlandse nhow hotels starten samenwerking met OneFit

Sporten in stijl in iconische hotels nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

Hoofddorp, 8 juli 2020 - De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk van NH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de lessen binnenkort starten.

Start het sportseizoen op unieke locaties

Het langverwachte moment is daar: de sportscholen zijn weer open! Ook OneFit members kunnen hun membership weer gebruiken om workouts te volgen in en rondom o.a. Rotterdam en Amsterdam. Nu hebben zij dubbel geluk, want vanaf 7 juli kunnen zij sporten op een hele bijzondere locatie: nhow Rotterdam. Binnenkort zal dit ook mogelijk zijn bij het pas geopende nhow Amsterdam RAI. De hotels stellen een aantal van hun meest unieke zalen beschikbaar om verschillende lessen van OneFit te faciliteren. Beide hotels zijn zowel van binnen als van buiten iconisch te noemen en bieden een verrassende sportervaring. Een inspirerende yogales met uitzicht over de Erasmusbrug of juist keihard trainen terwijl je vanaf de 23e verdieping heel Amsterdam kunt zien: een unicum in beide steden. “Ons hotel staat onder meer bekend om het adembenemende uitzicht. Om dit aan te bieden als locatie voor sporters is geweldig: wat werkt er nu motiverender dan de zonsopgang over Rotterdam als uitzicht tijdens je workout?” aldus Txema Ripa, General Manager van nhow Rotterdam.

nhow en OneFit: altijd in beweging

De samenwerking tussen OneFit en nhow klopt helemaal: beide merken bieden unieke ervaringen aan gasten en members. OneFit biedt multi-studio abonnementen, die members de mogelijkheid geven om verschillende sporten op diverse locaties in hun eigen stad uit te proberen. Alles draait om flexibiliteit, ontdekken en ontmoeten. nhow hotels inspireren, zijn altijd in beweging en passen zich als een kameleon aan aan de stad waar ze zich bevinden: een visie waar het OneFit platform perfect bij aansluit. Zowel nhow Rotterdam als nhow Amsterdam RAI zijn centrale, verrassende ontmoetingsplekken: niet alleen voor toeristen en zakenreizigers, maar ook voor locals. Door deze samenwerking wordt dit alleen nog maar versterkt. Herman Spatt, General Manager van nhow Amsterdam RAI, legt uit: “Bij nhow vinden wij dat een hotel een bruisende hotspot moet zijn in een stad: een kruispunt van mensen, ideeën, kunst, gastronomie en culturele avonturen. Hierbij is het fungeren als zowel een ontmoetingsplek alsook een sportlocatie de perfecte match.”

nhow Rotterdam is vanaf 7 juli voor members in Rotterdam via de app te boeken als locatie; nhow Amsterdam RAI volgt binnenkort.

- Einde persbericht -

nhow Rotterdam

In nhow Rotterdam word je omringd door urban art, architecture en design. Het hotel biedt een adembenemend uitzicht over de stad.

nhow Rotterdam Wilhelminakade 137 3072 AP Rotterdam https://www.nhow-hotels.com/nl/nhow-rotterdam/

nhow Amsterdam RAI

Een plek waar hedendaagse kunst, design, gastronomie en culturele expressies samenvloeien. Het iconische gebouw, dat naar verschillende richtingen wijst, symboliseert de smeltkroes die de stad Amsterdam altijd al was en nog steeds is.

nhow Amsterdam RAI Europaboulevard 2b 1078 RV Amsterdam https://www.nhow-hotels.com/nl/nhow-amsterdam-rai/

Over nhow hotels

nhow is het lifestyle merk van NH Hotel Group. Deze iconische hotels zijn ontworpen door onder andere Foster + Partners, OMA (opgericht door Rem Koolhaas), Karim Rashid, Sergei Tchoban en Matteo Thun. Alles in een nhow-hotel is inspirerend en verrassend, van de lobby tot de kamers en van services tot de inrichting. De nhow-ervaring is uniek voor elke gast, maar heeft de 'wow'-factor gemeen. nhow-hotels zijn gelegen in toonaangevende creatieve steden en passen zich, net als een kameleon, aan hun omgeving aan. Ga voor meer info naar www.nhow-hotels.com.

NH Hotel Group is een gevestigde multinationale speler en een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties in Europa en Amerika. NH Hotel Group exploiteert meer dan 350 hotels. Sinds 2019 werkt de onderneming samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk met aanwezigheid in meer dan vijftig landen over de hele wereld. Samen bezitten de twee concerns een portfolio van ruim 500 hotels, opgebouwd rond acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks. Persberichten en afbeeldingen in hoge resolutie vind je op nhhotels.pr.co.

NH Hotel Group Persafdeling Benelux

Nikita Foe, Tel: +31 6 212 80 531