NH Conference Centre Leeuwenhorst opent een modern Wellness Centre Ultieme ontspanning voor alle hotelgasten binnen handbereik

Ultieme ontspanning voor alle hotelgasten binnen handbereik

362582 sauna sa nh conference centre leeuwenhorst 224 low 2f3432 large 1598993213

Op 1 september 2020 is het nieuwe Wellness Centre van NH Conference Centre Leeuwenhorst geopend. Het Wellness Centre, bestaande uit een zwembad, een gym, een wellnessruimte, met sauna’s en stoombad, en een bar, is volledig gerenoveerd en maakt de hotelervaring voor zowel de zakelijke gasten als vakantiegangers compleet.

Interieur en wellnessfaciliteiten: een totaalervaring

“Een frisse duik in het zwembad voordat de training, het congres of het event begint, sporten met de nieuwste fitnessapparatuur tijdens de pauze of ontspannen met collega’s in het wellnessfaciliteiten na een drukke dag vergaderen: het kan allemaal”, zegt Ernst van der Waal, General Manager NH Conference Centre Leeuwenhorst in Noordwijkerhout. Het nieuwe moderne interieur matcht met de sfeer in de rest van het hotel. De gebruikte materialen en kleuren, zoals zwart staal, licht eikenhout, antracietkleurige plafonds en tegels, zorgen voor een warme en luxueuze sfeer. De rustgevende ervaring kan compleet gemaakt worden met een heerlijk drankje of gezonde snack van het à la carte menu in de bar.

Alles onder één dak voor een geslaagd event

Bij NH Conference Centre Leeuwenhorst wordt je vergadering van A tot Z geregeld. Van kleine evenementen vanaf vijf personen tot grote bijeenkomsten en congressen met een maximum van 1.750 personen. NH Leeuwenhorst is één van de weinige locaties in Nederland waar alles voor meetings en events onder één dak wordt aangeboden. Deelnemers krijgen een complete ervaring: overnachten in een van de 513 kamers, vergaderen, heerlijk ontbijten, lunchen, borrelen en dineren in een van de restaurants en nu ook sporten en ontspannen.

Hotelgasten kunnen kosteloos gebruik maken van de Finse sauna, de infraroodsauna, het stoombad en de koude en warme douche-faciliteiten. De fitnessruimte biedt gloednieuwe apparaten van Technogym voor cardio- en krachttraining en diverse losse sportmaterialen, zoals kettlebells en gewichten. Er zijn twee squashbanen voor de liefhebbers en het zwembad heeft een bubbelbank en een aparte jacuzzi. Omkleden en opfrissen kan in de luxe kleedkamers die zijn voorzien van regendouches, föhns en moderne spiegels.

Veilig vergaderen van A tot Z

De aanpak van het hotel begint met een vooraf geplande aankomst voor groepen, geavanceerde reinigings- en desinfectieprotocollen, een aangepaste eet- en drink ervaring en eindigt met op maat gemaakte evenementen. In al deze processen speelt digitale innovatie een grote rol. Dankzij deze digitale services kan men o.a. een rondleiding door het hotel krijgen zonder de locatie fysiek te hoeven te bezoeken en kunnen er bijeenkomsten worden georganiseerd waarbij zowel personen op locatie als online deelnemen (hybride). Al deze ervaringen zijn te zien in deze video: