PSV verlengt met hotelpartner NH Hotel Group

Hoofddorp, 24 september 2020 - PSV heeft het contract met hotelpartner NH Hotel Group voor de duur van een jaar verlengd. Beide partijen hebben afgelopen seizoen naar grote tevredenheid samengewerkt en kijken uit naar een nieuw en succesvol seizoen.

365367 psv%20nh%20hotel%20group eed710 large 1600936719

V.l.n.r. Walter Kok, Frans Janssen, Ernst van der Waal, Denzel Dumfries en Donyell Malen

PSV en NH Hotel Group: een winnend team

De officiële partner op het gebied van hotelverblijven van PSV en de club werken sinds de zomer van 2019 intensief samen. Alle teams van PSV verblijven rond wedstrijden, toernooien of trainingskampen buitenshuis in zowel binnen- als buitenland in één van de accommodaties van NH Hotel Group. PSV gebruikt de hotels niet enkel om te overnachten, maar ook voor meetings, lunch- en dinermogelijkheden. Frans Janssen, Commercieel Directeur van PSV noemt de prettige samenwerking, kwaliteit en gedeelde kernwaarden van PSV en NH Hotel Group als voornaamste reden van de verlenging.

Comfortabel en herkenbaar

Janssen: “De samenwerking met NH Hotel Group is het afgelopen jaar zó goed bevallen, dat we er beiden voor hebben gekozen om de samenwerking met nog minimaal een jaar te verlengen. De hotels bieden de spelers en medewerkers een comfortabele en herkenbare thuisbasis waar ze altijd op terug kunnen vallen.” Dit jaar zal

NH Conference Centre Koningshof tevens gebruikt worden voor alle thuiswedstrijden van PSV 1, zodat het team in een prachtige en rustige omgeving op professionele wijze een optimale voorbereiding op de wedstrijden heeft.

Thuisbasis

“Ook wij kijken er weer enorm naar uit om de spelers en medewerkers van PSV in onze hotels te ontvangen en ze te voorzien van onze persoonlijke service en aandacht”, vult Ernst van der Waal, Directeur NH Conference Centre Koningshof van NH Hotel Group aan. Walter Kok, Regio Directeur Nederland: “Het feit dat NH Conference Centre Koningshof daarnaast ook nog eens thuisbasis wordt van PSV 1 geeft nog eens extra betekenis aan onze samenwerking. We zijn trots dat we met onze hospitality een bijdrage mogen leveren aan de prestaties van PSV.”

NH Hotel Group

NH Hotel Group is een gevestigde multinationale speler en een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties in Europa en Amerika. NH Hotel Group exploiteert meer dan 350 hotels. Sinds 2019 werkt de onderneming samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk met aanwezigheid in meer dan vijftig landen over de hele wereld. Samen bezitten de twee concerns een portfolio van ruim 500 hotels, opgebouwd rond acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks. Bezoek onze newsroom voor persberichten en afbeeldingen in hoge resolutie.