NH Hotel Group biedt digitaal platform voor personaliseren verblijf met ‘Mobile Guest Experience’

Hoofddorp, 2 november 2020 - NH Hotel Group introduceert het Mobile Guest Experience platform: een digitale oplossing om de sociale afstandsnorm beter te hanteren en oppervlaktecontact te verminderen. Het platform dient als handige schakel om op een servicegerichte en veilige manier het verblijf te personaliseren.

369383 untitled%20design%20%288%29 3ce53a original 1604309155

Optimale klantbeleving in het ‘nieuwe normaal’

Om in tijden van sociale afstand en drastische hygiënemaatregelen de service en gastervaring op een zo hoog mogelijk niveau te houden, heeft NH Hotel Group de Mobile Guest Experience geïntroduceerd. Deze digitale omgeving combineert praktische informatie over het hotel en toegang tot de belangrijkste diensten zoals roomservice, reservering van spa, fitnessruimte of restaurant, en de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen uit de virtuele minibar of andere extra voorzieningen. Daarnaast is er binnen de digitale omgeving ook allerlei nuttige informatie te vinden over de plaats waar het hotel zich bevindt, tips voor leuke bezienswaardigheden. Dit alles vanaf hun eigen elektronische apparaten, of het nu mobiele telefoons, tablets of laptops zijn, zodat gasten hun verblijf volledig kunnen personaliseren.

Gepersonaliseerd verblijf

Met de Mobile Guest Experience wil NH Hotel Group de gast een gepersonaliseerde ervaring bieden op een veilige en verantwoorde manier. “Ondanks dat er zo min mogelijk menselijk contact plaatsvindt, willen we ervoor zorgen dat onze gasten hun verblijf nog steeds helemaal op maat kunnen maken”, aldus Maarten Markus, Managing Director Northern Europe. “We zetten hiermee weer een nieuwe stap in de digitalisering van onze services, waarbij we de omgeving zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken. De Mobile Guest Experience vormt een mooie aanvulling op de hoogstaande service waar NH Hotel Group bekend om staat.”

Feel Safe at NH

NH Hotel Group heeft een aantal aanpassingen gemaakt in de operationele processen in de hotels om de gezondheid en veiligheid van gasten en medewerkers wereldwijd te waarborgen. Onder de nieuwe maatregelen in het zogenoemde ‘Feel Safe at NH’ keurmerk vallen onder andere de digitalisering van hotel services, de aanpassing van desinfectieprocessen, het implementeren van sociale afstandsnormen en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Veiligheid staat dus te allen tijde voorop tijdens een verblijf in een NH hotel, zonder in te leveren op de services en gastvrijheid. Voor meer informatie, ga naar: https://www.nh-hotels.nl/bezienswaardigheden/feel-safe.

369384 lx3f2w7b5s04 689d5e large 1604309358

In ontwikkeling

NH Hotel Group is al een tijd bezig met het doorvoeren van digitale ontwikkelingen. Eind 2018 werd FASTPASS gelanceerd, een applicatie die voor het eerst drie diensten van een online applicatie combineerde: Online Check-in, Choose Your Room en Online Check-out. Nu zet het bedrijf weer een stap voorwaarts in het integreren van technologische oplossingen.

NH Hotel Group

NH Hotel Group is een gevestigde multinationale speler en een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties in Europa en Amerika. NH Hotel Group exploiteert meer dan 350 hotels. Sinds 2019 werkt de onderneming samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk met aanwezigheid in meer dan vijftig landen over de hele wereld. Samen bezitten de twee concerns een portfolio van ruim 500 hotels, opgebouwd rond acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks. Bezoek onze newsroom voor persberichten en afbeeldingen in hoge resolutie.