Cyber Days bij NH Hotel Group: droom, kijk vooruit en boek met kortingen tot wel 40% voor reizen tot lente 2021

●       Van 23 november tot en met 30 november 2020 boek je je reis voor het aankomende voorjaar met de beste deals.

●       Reserveringen die tijdens deze periode zijn gemaakt, gelden voor een verblijf van 23 november 2020 tot 31 maart 2021 bij een selectie van hotels van de merken NH Hotels, NH Collection, Anantara, Algarve Resorts, nhow, Tivoli of Avani.

●       Bij de Cyber Deals horen behalve kortingen ook voordelen als gratis verblijf voor kinderen en gratis annuleren.

Hoofddorp, 23 november 2020 -  NH Hotel Group lanceert op 23 november "Cyber ​​Days", een promotie die het mogelijk maakt om reizen te boeken tot het voorjaar van 2021.

De aanbieding kan oplopen tot 40% korting voor reserveringen gemaakt vanaf 23 november tot en met 30 november en leden van het NH Rewards loyaliteitsprogramma krijgen daar bovenop nog tot 10% extra korting. Met deze actie kunnen gasten genieten van een verblijf in de periode van 23 november 2020 tot 31 maart 2021. Daarnaast kunnen boekingen gratis geannuleerd worden en mogen kinderen tot 12 jaar kostenloos mee.

Flexibel boeken

Omdat deze bijzondere tijden vragen om flexibiliteit, en velen tot het laatste moment wachten om hun reis te boeken en te plannen plannen, gelden voor deze actie speciale regels. NH biedt de mogelijkheid om een verblijf te boeken en tot 7 dagen voor aankomst gratis te annuleren.

Op deze manier kan men wel alvast de weekendjes weg en vakanties boeken waar zo naar uitgekeken wordt, zonder de risico’s.  De actie geldt voor zowel de hotels in Europa als daarbuiten: hierbij moeten voor sommige hotels reserveringen minstens 7 dagen voor aankomst worden gemaakt. Klik hier voor de algemene voorwaarden en om direct te boeken.

Feel Safe at NH, veiligheid voor zowel werknemers en gasten

NH Hotel Group heeft een aantal aanpassingen gemaakt in de operationele processen in de hotels om de gezondheid en veiligheid van gasten en medewerkers wereldwijd te waarborgen. Onder de maatregelen in het zogenoemde ‘Feel Safe at NH’ keurmerk vallen onder andere de digitalisering van hotel services, de aanpassing van desinfectieprocessen, het implementeren van sociale afstandsnormen en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Veiligheid staat dus te allen tijde voorop tijdens een verblijf in een NH hotel, zonder in te leveren op de services en gastvrijheid. Voor meer informatie, ga naar: https://www.nh-hotels.nl/bezienswaardigheden/feel-safe.

NH Hotel Group

NH Hotel Group is een gevestigde multinationale speler en een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties in Europa en Amerika. NH Hotel Group exploiteert meer dan 350 hotels. Sinds 2019 werkt de onderneming samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk met aanwezigheid in meer dan vijftig landen over de hele wereld. Samen bezitten de twee concerns een portfolio van ruim 500 hotels, opgebouwd rond acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks. Bezoek onze newsroom voor persberichten en afbeeldingen in hoge resolutie.