Geef deze kerst een overnachting cadeau met de NH-cadeaubon

·      NH Hotel Group maakt het mogelijk om deze feestdagen een overnachting cadeau te doen met de NH-cadeaubon

·      De cadeaubon is zeer flexibel: zo is er de optie om het te gebruiken voor meerdere transacties en kunnen geboekte reizen gemakkelijk geannuleerd worden

·     Tussen 5 december 2020 en 2 januari 2021 10% extra op het aankoopbedrag

Hoofddorp, 1 december 2020 – NH Hotel Group maakt het mogelijk om deze feestdagen een mooie herinnering cadeau te doen. Zeker in de huidige tijd is er niets fijner dan vooruit te kijken en te fantaseren over toekomstige reizen. Met de NH-cadeaubon kunnen geliefden, familie, zakenrelaties of collega’s alvast beginnen met het plannen van hun volgende reis. Ontvangers kunnen kiezen hun favoriete bestemming kiezen uit 350 hotels verspreid over 30 landen. De cadeaubon is tevens te gebruiken in deelnemende restaurants en spa’s.

371662 egift social 1200x628 1%20%281%29 885891 large 1606480930

Voor ieder wat wils

NH Hotel Group lanceert deze feestdagen de NH-cadeaubon: het ideale geschenk. Met deze hotelcadeaubon krijgt de ontvanger een ware ervaring in handen, die hij of zij helemaal zelf kan bepalen. Of de voorkeur nu gaat naar een  hotel van ​​NH Hotels, NH Collection, nhow: alle merken van de hotelketen zijn te boeken met de bon. Alle merken bieden weer een andere ervaring. NH hotels zijn altijd gelegen op de beste locaties in- en rondom grote steden en hebben een perfecte prijs-kwaliteitverhouding. Op zoek naar een bijzondere, meer premium ervaring? Dan is NH Collection de juiste keuze. nhow is het lifestyle merk van NH Hotel Group: alle hotels hebben hun eigen ontwerp en zijn in alles uniek en onconventioneel. Ook de merken Anantara, Avani en Tivoli kunnen met de cadeaubon geboekt worden. Voor ieder wat wils, dus.

Mix, match en personaliseer

De cadeaubon biedt naast een geweldige ervaring ook veel flexibiliteit. Hij is te gebruiken op alle locaties waar hotels van de NH Hotel Group gevestigd zijn, ook buiten Europa. Na aankoop is de bon maar liefst drie jaar geldig, waardoor de ontvanger zelf kan beslissen wanneer hij of zij er gebruik van maakt. Daarnaast kan de hotelcadeaubon voor meerdere transacties gebruikt worden, waardoor hij niet in een keer opgemaakt hoeft te worden. Het resterende bedrag kunt u bij aankomst ook gebruiken in het restaurant of de spa. Wanneer u dus in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky komt verblijven, kunt u gastronomisch dineren in The White Room. Verblijft u in NH Collection Eindhoven Centre? Kom dan cocktails drinken bij VANE Skybar. De mogelijkheden zijn eindeloos! Op boekingen met de NH-cadeaubon gelden dezelfde annuleringsvoorwaarden als de reguliere boekingen.

Tijdelijk: 10% extra

De NH-cadeaubon is te koop via de NH website met een waarde tussen de €50,- en €1.000,-. Tussen 5 december 2020 en 2 januari 2021 is er tevens een speciale actie: bij aankoop doet NH 10% bovenop de waarde van de cadeaubon. Een bon van €50,- heeft dus een waarde €55,-.

Veilige en comfortable reis met Feel Safe at NH

NH Hotel Group heeft een aantal aanpassingen gemaakt in de operationele processen in de hotels om de gezondheid en veiligheid van gasten en medewerkers wereldwijd te waarborgen. Onder de maatregelen in het zogenoemde ‘Feel Safe at NH’ keurmerk vallen onder andere de digitalisering van hotel services, de aanpassing van desinfectieprocessen, het implementeren van sociale afstandsnormen en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Veiligheid staat dus te allen tijde voorop tijdens een verblijf in een NH hotel, zonder in te leveren op de services en gastvrijheid. Voor meer informatie, ga naar: feelsafeatnh.com

NH Hotel Group

NH Hotel Group is een gevestigde multinationale speler en een toonaangevende operator van hotels op stedelijke locaties in Europa en Amerika. NH Hotel Group exploiteert meer dan 350 hotels. Sinds 2019 werkt de onderneming samen met Minor Hotels aan de integratie van hun hotelmerken onder één overkoepelend bedrijfsmerk met aanwezigheid in meer dan vijftig landen over de hele wereld. Samen bezitten de twee concerns een portfolio van ruim 500 hotels, opgebouwd rond acht merken: NH Hotels, NH Collection, nhow, Tivoli, Anantara, Avani, Elewana en Oaks. Bezoek onze newsroom voor persberichten en afbeeldingen in hoge resolutie.