Geef deze kerst een onvergetelijke ervaring cadeau

NH Hotel Group heeft een aantal suggesties om kerst op een speciale manier te vieren

Hoofddorp, 2 december 2021. Kerstmis is een tijd om te genieten met familie en vrienden, en om even te ontsnappen aan de dagelijkse routine. Daarom een aantal tips voor verrassende feestdagen!

Doe een herinnering cadeau met de NH-cadeaubon

Op zoek naar een feestelijk cadeau dat gegarandeerd in de smaak zal vallen? Verras je familie of vrienden deze feestdagen met onze digitale NH-cadeaubon. Deze cadeaubon is te verzilveren bij meer dan 350 hotels in 30 landen voor een fijne hotelovernachting, heerlijk diner, uitgebreid ontbijt, borrel in de bar en meer. De cadeaubon is 3 jaar geldig, dus genoeg tijd om nieuwe herinneringen te maken op een bestemming naar keuze. De bon is verkrijgbaar in elke gewenste waarde vanaf €50,-. En als je nú bestelt, ontvang je zelfs tot 20% extra waarde cadeau.

Speciale chocoladekunst tijdens deze magische tijd van het jaar

Grand Café Krasnapolsky bereidt zich voor op de meest magische tijd van het jaar. Geef handgemaakte lekkernijen en chocoladestukken cadeau aan je vrienden en familie of trakteer jezelf thuis op items uit de Cake Room! Zoals de Chocolate Christmas Sledge, gevuld met pralines in diverse smaken, chocolade kerstkransjes en kerstkoekjes. Loopt het water je al in de mond? Bestel ze hier en na drie dagen staan ze klaar om persoonlijk op te halen.

Groots uitpakken met een exclusief Chef's Diner bij NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky

Begin je feestelijke avond met een cocktail uit Bar The Tailor, terwijl je de zon onder ziet zakken achter het Koninklijk Paleis. Vervolg de culinaire reis met een 5- of 7- gangen diner én overnachting in een van onze premium kamers. In de ochtend word je verrast met een uitgebreid ontbijt voor twee, inclusief Perrier Jouët Champagne. En dat allemaal vanuit je eigen culinaire bubbel in een hotelkamer met uitzicht op de Dam. Reserveer hier je feestelijke avond uit.