NH Hotel Group lanceert Click&Meet, een snelle manier om kleine bijeenkomsten te boeken via NH PRO

·   NH Pro is het online platform voor de zakelijke markt van NH Hotel Group, met handige oplossingen voor bedrijven, agencies en iedereen die bijeenkomsten boekt

·      Deze nieuwe functionaliteit binnen NH PRO geeft vanaf elke locatie en 24/7 toegang tot meer dan 1600 ruimtes van 103 hotels in 14 landen

·       Gebruikers hebben realtime toegang tot prijzen en beschikbaarheid en ontvangen na het boeken direct de reservingsbevestiging

Amsterdam, 3 mei 2022 – NH Hotel Group, onderdeel van Minor Hotels, lanceert Click&Meet; een nieuwe functie binnen NH PRO om ruimtes voor kleine bijeenkomsten te boeken. Dankzij deze nieuwe tool hebben gebruikers 24/7 en vanaf elke plaats en device toegang tot meer dan 1.600 locaties van 103 hotels in 14 landen. Bovendien kost het slechts drie minuten en vier eenvoudige stappen om om de beschikbaarheid en prijzen te bekijken en direct een reservering te maken.

Daarnaast geeft deze service gemakkelijk en snel toegang tot beschikbare vergaderarrangementen en kunnen reserveringen tot 14 dagen voor het evenement kosteloos worden geannuleerd.

In 2019 faciliteerde NH Hotel Group meer dan 110.000 evenementen in haar ruimtes, bijgewoond door ongeveer 4 miljoen gasten. Met de herstart van evenementen en zakenreizen en met het oog op de toekomst, is het bedrijf van plan om de functionaliteiten van deze tool uit te breiden. Hierdoor krijgt de gebruiker de mogelijkheid om aansluited hotelkamers te reserveren. Ook worden meer ruimtes van hotels in verschillende landen toegevoegd.

Deze functionaliteit is momenteel beschikbaar in Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Hongarije, Ierland, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowakije, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland.

Digitalisering en innovatie in het MICE-segment

Als onderdeel van haar constante inzet om haar diensten te digitaliseren en met het doel om in te spelen op de nieuwe behoeften van haar klanten, heeft NH Hotel Group onlangs Buyouts by NH gelanceerd. Met een buyout kan een bedrijf een hotel of verdieping exclusief afhuren, om zo in volledige privacy  samen te kunnen komen.

Een ander actueel voorbeeld is Outdoor Spaces by NH. De keten heeft een ruim aanbod van buitenruimtes, zoals dakterrassen en binnentuinen, met uitzicht op de bergen of juist in stedelijke gebieden. Hier kunnen zakelijke klanten exclusieve evenementen organiseren in de buitenlucht.

Naast al deze innovatieve voorstellen zijn er andere bekende diensten van de keten beschikbaar, zoals Smart Spaces. Hiermee kunnen klanten exclusieve, kleinere ruimtes reserveren om te werken of kleine zakelijke bijeenkomsten te organiseren, met alle hotelservices binen handbereik. Met Hybrid Meetings heeft de groep verschillende technologische innovaties geïmplementeerd om de virtuele planning van evenementen te vergemakkelijken en hybride vergaderingen en conferenties mogelijk te maken op de beste locaties.

Met de nieuwe NH PRO Click&Meet-functie, blijft NH Hotel Group haar digitale aanbod van tools uitbreiden om de ervaring van haar zakelijke klanten te verbeteren, zoals het eerder deed met de lancering van NH PRO. Deze vooruitgang in de digitalisering van professionele kanalen weerspiegelt de toewijding van het bedrijf aan innovatie, een van de belangrijkste uitgangspunten van de wereldwijde strategie. NH Hotel Group streeft er voortdurend naar om te reageren op markttendensen en -behoeften door zich flexibel aan te passen.